Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Yay! Raya.. Raya!

Assalamualaikum w.b.t kepada semua yang sudi meluangkan masa membaca blog ini.

Finally, kita sampai jugak di hari terakhir ramadhan tahun ni. Sekejap je rasa. Adakah kita akan bertemu lagi ramadhan pada tahun hadapan, 1431 Hijrah. Wallahualam.. Harap kita semua dapat sama-sama berkongsi pengalaman nak raya dalam blog macam ni tahun depan InsyaAllah..

Petang semalam, gua rushing balik kampung pasal nak raya. Balik kerja, kemas-kemas sikit terus shoot balik. Tak nyempat-nyempat. Buka pun tepi jalan je kat esso. Tak sabar gua nak raya.

Sepanjang perjalanan tu, banyak gua renungkan. Apa yang ada dan takda tahun ni berbanding tahun lepas. Perubahan kat hidup gua, orang sekeliling gua semua. Nak kata tahun ni best sangat pun tak jugak, nak cakap tahun lepas tu best pun tak jugak. Cuma takda yang special la tahun ni.

Sesampai je kat rumah, memang terpesona sekejap gua tengok rumah gua. Coloring beb. Langsir mak buat tahun ni warna purple! Macam biasa macam gua cakap, warna fevret gua. Pergghh.. Cun weh.

Semua ada kat rumah. Adik gua dari UUM pun dah sampai. Meriah riuh rendah rumah. Seronok-seronok. terbaekk suasana ni.

Malam tu pun aku bergayut dengan ramai orang: Capiqun, John, Zairul. Bercerita macam-macam. Rindu beb dengan dorang (Ceh, padahal dapat call free satu hari maxis bagi.. lalala~) Nak-nak dekat raya ni. Yang aku tak puas hati cuma tak dapat call lagi 2 orang housemate aku je. Mel dengan ateh. Sombong betol. Nyampah pulak gua. Haha

Malam semalam tidur pun dekat pukul 3. Kemas baju, kemas rumah, borak-borak lagi sambil tengok cerita GENG. Pasal hari ini kitorang dah kena shoot balik kampung masak-masak semua. Rasa macam nak raya betul la.

So, gua pun baru siap kemas-kemas ni. Ada kesempatan ni gua tulis pape yang patut sekejap. Kecoh macam dalam cerita home alone dah rumah gua ni.

Gua nak pergi mandi kejap. Nak berangkat dah ni.. So,

SELAMAT MENYAMBUT 1 SYAWAL 1430
MAAF ZAHIR DAN BATIN
KEPADA SELURUH SAHABAT HANDAI YANG DEKAT ATAU YANG JAUH
SELAMAT BERGEMBIRA DI SAMPING KELUARGA TERCINTA

Salam.

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*