Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Nurkasih

Time sahur je, mesti terpancar cerita ni dekat TV3.
Aku tak follow.
Tapi makin lama aku tengok, menarik pulak watak gadis yang kena kahwin paksa dengan adam tu.

Siapa nama dia? tak kisah la dia hipokrit dalam cerita tu, kat luar sosial.

Aku nak tau nama dia.

5 cakaran:

Dayana September 6, 2009 at 12:41 PM  

nama sebenar: tiz zaqyah razak

nama dalam nurkasih: nur amina

F September 6, 2009 at 3:54 PM  

layan gk ko cite cm tu ek?aku igt mak aku n bibiq aku je lyn..huhu

Waq D. Jai September 6, 2009 at 7:29 PM  

deyna: complete siap bg.. heh

q b: lyn doh time sahur..

m U c h ! k September 7, 2009 at 12:22 PM  

haha.. aku pon terlayan mase sahur..

erk name pon "pelakon".. mestu r hipokrit

Waq D. Jai September 7, 2009 at 7:46 PM  

'ter' kan.. tu la psal.. heh.. tp siyes, die pkai tudung cun giler babas

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*