Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Break time..

Tengah gua syok mengupdate cerita-cerita menarik gua nak kongsi minggu ni, rumah gua blackout pulak. 2350 tadi. riuh rendah terus orang nak tidur. Budak-budak dan-dan je terus main mercun kat luar. Cilakak.

So, macam-macam sebenarnya gua nak cerita, nak kongsi benda-benda minggu ni. Tapi dengan masa yang ada disebabkan gua mengantuk sekarang ni, gua rasa gua stop posting dulu minggu ni. Sampai hari jumaat nanti gua update mula. Balik raya!! Haha.

Laptop gua tinggal rumah dulu ni. Sekarang ni benda semua makin canggih. Benda-benda canggih ni bile takda. rasa tak lengkap pulak. Tu la yang gua akan rasa beberapa hari esok ni.

Disebabkan kecanggihan ni, kad raya dah mula menampakkan kepupusan. Orang dah tak ambik port nak beli, nak kirim kad raya. Kuno. Padahal benda ni la kalau gua dapat time-time raya ni buat gua tersenyum. Gua sangkut kat dinding. Rasa special.

Tahun ni gua still kirim kad raya lagi. Untuk teruskan tradisi, untuk meneruskan silaturrahim. Walaupun tak banyak cuma 2, tapi cukup la tu buat-buat syarat. Gua still nak teruskan gak tradisi ni sebagai orang yang kuno. Baru meriah beb.

Ok la. Tu je kot setakat minggu ni. Kita jumpa lagi 2 hari before raya. gua ucap selamat hari raya time tu la. Sekarang ni gua nak ucap selamat membuat persiapan raya je dulu. Selamat membuat persiapan!!!

Ciao..

Nota Kuku: Sesiapa yang nak kad raya, bagi alamat kat gua, gua kirim..

6 cakaran:

flop_shuvit September 15, 2009 at 10:57 PM  

Bro...mimpi lu ade motor gesel2 lori btol2 berlaku bro...lu bace metro hari ni...15 september 2009...
Scary siyal

Waq D. Jai September 15, 2009 at 11:07 PM  

tu la pasal bro.. aku pun tak sangka bile baca metro td.. pergghh.. selisih malaikat 44..

masya Allah.. nak raya ni..

Unknown September 16, 2009 at 12:43 PM  

weh ak nak!

flop_shuvit September 17, 2009 at 6:16 PM  

nk ape plak natan nih?Nak kene langgar pew?

Waq D. Jai September 19, 2009 at 12:44 PM  

die nak kad raye ar tu.. mari2..

Unknown September 27, 2009 at 6:29 PM  

weh kureng gler panggil ak natan...kurang asam!

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*