Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Worth..

Sambil-sambil shopping raya ni, gua minum aer jugak. Eh, bukan la gua tak puasa, tapi macam peribahasa tu, sambil menyelam minum aer. mesti korang fikir lain kan, fikir gua cuci mata ke hapa kan. Memang pun.. Mari layan..

 
 Scientex Casuarina
 Living Room
 Dining Room

Bedroom
Rumah ni la aku dok usha dari hari tu. Lot sebandung. 65% dah dimiliki sejak dibuka untuk jualan pada April 2008. Sekarang masih ada lot-lot belum ditempah.
Gua memang suka kalau projek under Scientex ni. Siap laju, dan yang penting affordable. Kira dorang buat projek mudah dimiliki. Bumi especially. Rumah memang tip top. 
Gua dah nak deposit, tapi pasal kerja pun tak konfirm lagi, slip gaji pun tak cukup 3 bulan lagi, gua kena bertahan. Gua bajet tahun depan dah boleh layan benda ni. Memang besar bai rumah. RM 118, 800. Murah la nak cerita kalau tengokkan rumah dia.
Tak puas hati gua kalau tak dapat beraya kat rumah ni 2 tahun lagi...

5 cakaran:

Sabrina September 15, 2009 at 5:43 AM  

rumah cantik, interior pun cantik!

`narumi September 15, 2009 at 9:55 AM  

wowh... santekk sungguh... kat area mane neh jai?

Waq D. Jai September 15, 2009 at 10:36 PM  

chantek kan.. siap tile sume beb.
ni kat area Kulai.

Fyi, Kulai terletak dalam wilayah pembangunan iskandar and tgh pesat membangun sekarang ni.

Kulai antara wilayah yang sangat2 di ambil perhatian la skang ni.. harga tanah bakal naek by tahun depan aku jangka.

So, jgn lepaskan peluang..

m U c h ! k September 18, 2009 at 3:47 PM  

uish..lawonye.. kalah interior dlm wish list aku..tp mmg murah la hargenye.. gagagaga

Waq D. Jai September 19, 2009 at 12:45 PM  

yup2.. murah beb. try la survey kat tnet. carik casuarina scientex kulai

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*