Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

final exam menemui jalan penamatnya

Rabu
7 May 2008
Malam Paper
Last
Bilik aku


8 May merupakan paper final terakhir aku sem ni. mechanical vibrations. yang aku tak harapkan apa-apa padanya. penantian yang lama gilerrrrr sejak paper pertama dijalankan 29 April yang lepas. jauh gilerrrr gap. tak senonoh betul. aku nak balik lepas paper tu tak dapat, pasal aku demam. tak apa la, just enjoy this week. dah nak habis dah pun. fikiran bukan kat study pun ni. fikir nak balik je..

malam tu, aku, sapiq, dengan mel study kat bilik kitorang yang kecil molek ni. bilik yang ada bintang-bintang, dihuni oleh 2 orang pesakit kurangnya berat badan. study punya study, lama-lama tepu dah. sapiq pun seraya berkata:-

sapiq : " wey, beli mashed potato jom.. lapa doh.."
aku : " "aa.. pergi ar beli.. ambik moto aku"

sapiq : "jom ar pegi sekali.."

aku : "ko ajak mel.. aku nak tido kejap la.. pening doh.. korang da tido da tadi.."

sapiq : "mel.. jom mel.. ala, ko study bukan masuk pun tu.. jom, jom.."

mel : "jom.. jom"


lalu pergilah mereka berdua ke esso untuk membeli sedikit bekalan untuk meneruskan penyetadian kami malam tu.. dan aku tidur sebentar di kala mereka berdua tiada di bilik tersebut. sampai-sampai je, dorang kejut aku, dan makan la apa yang boleh dimakan pada malam tersebut. biarlah gambar berkata-kata ya...

roti, mashed potato & air jarang
mashed potato yang menyelerakan
aku rehat baca shin chan
sapiq pulun
aku sedang asyik meyapu roti
mel mencari nombor perempuan untuk dihubungi menggunakan italk


workspace aku
station sapiq
aku yang struggle

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*