Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

demam la pulak

Hari ini tanggal 1 Mei 2008. Hari buruh kan.. Aku nak cerita, aku demam hari ini. Aiseh... memang spoil. Aku dah plan-plan nak balik JB, kampung halaman yang aku cintai, tiba-tiba aku demam pulak. Di saat member-member aku semua cuti dari bekerja, aku terlantar atas katil ni tak geti nak bangun. memang berat badan aku ni.

So, sepanjang hari ini aku tak buat apa. aku mesej mak aku pagi-pagi tadi kata tak dapat balik. Dia paham dan cakap balik lepas final pun takpa. Takut apa-apa jadi kat aku. Aku pun sambung tidur baik lepas tu. Bangun kira-kira pukul 1400H. Ada mesej dekat hanpon aku. Tanya mengenai keadaan diri aku. =) Susahkan orang je aku ni. Mesej-mesej kejap, tidur balik bangun pukul 5. Ingat nak pergi pasar malam ambik-ambik angin. Ayah selalu pesan,
"demam-demam jangan manjakan diri tu sangat". Kitorang pun pergi la pasar malam pada waktu petang.

Malam tu aku ambik la ubat. seorang nurse yang caring memberi ubat... cute meh nurse ni.. one of a kind la camtu.. mesti nak tau kan klinik mana.. yang penting bukan pusat kesihatan ump. cari la... baik terus demam.. hehe.. gatai naa aku..

Thanx!

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*