Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

seharian di ECM

hari ini aku telah menjejakkan kaki ke East Cost Mall (ECM), Kuantan. 5 orang. satu kereta. banyak nya kedai-kedai baru yang wujud. seperti tahi-tahi lembu di tepi-tepi jalan felda. i feel like aku kat JB masa masuk jalan dalam tu tadi. huhu. banyak sangat pilihan. tetapi aku tertarik dengan 3 kedai:-


Living Cabin


Sebuah kedai yang penuh dengan cenderahati dan barang-barang hadiah. semuanya lengkap. nak bagi dekat kekasih, dekat saudara, secret admire, semua ada. semestinya untuk ibu dan bapa kita. aku masuk ke kedai tersebut untuk membeli hadiah hari ibu. rambang mata. nasib ada pembantu kat sebelah. dapat lah kurang kan sikit pilihan tu. pulang dengan hadiah untuk ibuku tersayang, Pn. Zainun Binti Ahmad. I love u mom! tak sabar nak balik JB.


Big Apple Donuts & Coffee


sebuah stall (stall kata aku??!!) yang memaparkan pelbagai jenis donat yang menggamit setiap pengunjung untuk merasai kelazatan, keempukan donatnya. aku singgah ke Big Apple Donut ni untuk membeli beberapa keping donat untuk aku rasa dan dibawa pulang untuk mel. kami beratur menunggu giliran untuk dilayan. apa yang menariknya disini, ketika anda menunggu, di sepanjang queue anda itu anda akan disajikan dengan proses live donat dibuat dari awal doh dibentuk hingga dicelup dengan flavor diatasnya. aku juga diganggu gugat oleh seorang gadis yang bermain tiup-tiup di telinga aku ni. nakal.

Al-Ikhsan

al-ikhsan yang common ni pun aku tertarik ke? bukan sebab apa, sebab apa yang aku cari ada, itu je. jersi ITALY!!! yeah!! itu dia. harga pun boleh tahan mencanak sampai RM 229. aku ambil sehelai try depan cermin jelah. bukan sarung ok. itu da kemaruk takda duit sangat la tu. nampak sesuai. tak kira biru atau putih. putih away dia tu pun smart. aku berazam sebelum EURO start aku nak beli. yeye!



ada juga benda yang aku miss:


Baskin Robbin

tak sempat nak singgah. memang misi aku hari ini nak pergi ECM nak beli aiskrim kat sini, tapi hujan pula kat luar. tak baik pula demam aku ni nanti. next time baby (macam dialog Left. Colonel Rhodey dalam cerita iron man tu)


Kedai Figura

Kedai figura la aku carik-carik menjajau macam takda je kat ECM ni. hajat tak sampai daa...



sekian preview aku..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*