Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

rancangan sapiq

Tajuk chat : aku ada rancangan baek punya.. nak dengar tak?

yuri gagarin says: weh
yuri gagarin says: korg x nk tau ke?
yuri gagarin says: seday aku..  :(
wqjai D. luffy™ says: ape?
yuri gagarin says: meor ajak tgk wayang
wqjai D. luffy™ says: ape woy?
yuri gagarin says: jgn la mara
wqjai D. luffy™ says: naek keta ke?
yuri gagarin says: ha
yuri gagarin says: mlm nih
wqjai D. luffy™ says: keta
wqjai D. luffy™ says: ?
yuri gagarin says: citer org besi
yuri gagarin says: nek kete la
yuri gagarin says: mau tamau??
wqjai D. luffy™ says: demam2 ni kn..
wqjai D. luffy™ says: bole je..
[yuri gagarin says: abang mel cane?
yuri gagarin says: ateh-kun?
wqjai D. luffy™ says: abg mel bru nk balas..
atehrentung says: aku ikt mel je'
dr.hazmil says: bengong...
wqjai D. luffy™ says: aku ikut mel gk..
dr.hazmil says: aku ikut ateh
yuri gagarin says: asal lak ko ikut mel?
yuri gagarin says: die abg aku!!
wqjai D. luffy™ says: aku ikt ateh
yuri gagarin says: dah2!!
atehrentung says: aku ikot mel.. jai ikot aku .. mel ikot ko
yuri gagarin says: korg ikut aku
yuri gagarin says: aku yg bawak
dr.hazmil says: aku xleh g lah...
yuri gagarin says: nape?
dr.hazmil says: duit aku ader 30jr nie...
atehrentung says: ckp le mil
dr.hazmil says: duit sen2 pon hbs dah...
wqjai D. luffy™ says: aku bnje la mel..
yuri gagarin says: ha
dr.hazmil says: xbleh...
yuri gagarin says: waqjai dh ofer tuh
dr.hazmil says: mak aku dah sound tadi...
dr.hazmil says: tnyer jai...
yuri gagarin says: alah..
yuri gagarin says: die x tau
wqjai D. luffy™ says: aku bnje mel..
dr.hazmil says: xper2...
wqjai D. luffy™ says: jnji mel pegi..
dr.hazmil says: aku ader meeting lagipon...
yuri gagarin says: x shiok la gini
dr.hazmil says: kul bp?
wqjai D. luffy™ says: penipu!!!!
dr.hazmil says: btl dowh...
atehrentung says: (mooning)
dr.hazmil says: nk jilat skit...
yuri gagarin says: dengar cni sume!!
yuri gagarin says: korg decide..
wqjai D. luffy™ says: ko meeting ape lg setan!!!!
dr.hazmil says: iem....
wqjai D. luffy™ says: ngn pompuan lg..?
dr.hazmil says: +janpu...
atehrentung says: woi setan aku batalkan meeting ko ari nie
wqjai D. luffy™ says: iem ape!!!!?
dr.hazmil says: xbleh...
wqjai D. luffy™ says: bob pn xde..
atehrentung says: aku penasihat iem ganti bob ko jgn nak memandai
dr.hazmil says: nie bob punyer arahan...
dr.hazmil says: ko layak ker?
wqjai D. luffy™ says: xyh la..
atehrentung says: takpe aku sms bob suruh batal 
dr.hazmil says: xbleh/...
*** yuri gagarin has changed the chat topic to "jgn ubah topik!!" ***
wqjai D. luffy™ says: syg sgt ngn bob ko tu
dr.hazmil says: nie dalam takwim...
dr.hazmil says: BPRO
dr.hazmil says: haha
wqjai D. luffy™ says: penipu!!!!
yuri gagarin says: aku ngn meor cdg nk kuar kul 12
dr.hazmil says: ye dowh...
yuri gagarin says: kul 11
dr.hazmil says: mana blleh...
wqjai D. luffy™ says: ko 12 la...
dr.hazmil says: lmbt sgt...
yuri gagarin says: wayang lmbt
wqjai D. luffy™ says: tgk midnite?
yuri gagarin says: sbb tu aku tanye korg
dr.hazmil says: wyg kul bp?
yuri gagarin says: aku nk book tiket
wqjai D. luffy™ says: jom a mel..
dr.hazmil says: wyg kul bp pantek...
wqjai D. luffy™ says: meeting da abis pn mase tu..
yuri gagarin says: x tau lg
yuri gagarin says: meor yg setel kn
dr.hazmil says: kalo kul 12...
dr.hazmil says: ok lah...
yuri gagarin says: ok?
yuri gagarin says: set
dr.hazmil says: tp aku bw bekal siap2...
wqjai D. luffy™ says: set
dr.hazmil says: sebab xder duit...
yuri gagarin says: bekal pe?
yuri gagarin says: beskot?
dr.hazmil says: roti...
yuri gagarin says: cis
dr.hazmil says: ngan gula,...
wqjai D. luffy™ says: makan ateh bnje..
dr.hazmil says: ye ker...
yuri gagarin says: ok je
wqjai D. luffy™ says: sapiq die kedekut sket..
yuri gagarin says: yes!!
dr.hazmil says: alhamdullilah/...
dr.hazmil says: haah..
wqjai D. luffy™ says: bnje air dah a sapiq..
dr.hazmil says: kemut...
dr.hazmil says: sapik kemut...
dr.hazmil says: jai....
wqjai D. luffy™ says: ngn abg sndiri kedekut..
dr.hazmil says: aku suka ko plak...
atehrentung says: erm tak tau le aku g ke tak.. aku pk nak kuar sat gi.. dah le dr semalam tak tdo lg nie
yuri gagarin says: aku bnje mel je lah
dr.hazmil says: x suka sapik dah...
atehrentung says: nie nak overnite ke ape
dr.hazmil says: xder2...
dr.hazmil says: jai...
yuri gagarin says: ye la
dr.hazmil says: i luve u...
wqjai D. luffy™ says: ko tido dulu la teh...
dr.hazmil says: bro...
yuri gagarin says: i luv u too
wqjai D. luffy™ says: rimas siak aku..



takyah a korang baca... buat semak kepala korang je.. aku punya skype punya interface macam mirc chat.. kompem semak korang nak baca..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*