Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Zon Selesa

Sesuai dengan matlamat dan hala tuju gua yang baru,
gua menampilkan sesuatu yang segar dengan blog gua ni..

Gua selesa dengan permukaan yang lama tu,
tapi gua rasa gua perlu lebarkan zon selesa gua itu untuk menampilkan sesuatu yang baru..

Agar kalian dapat terus membaca dengan rasa segar di pagi hari atau di malam hari..

Tapi isi yang penting ye tak?
Untuk saat ni, hidup gua cuma berjalan dengan biasa sahaja..
Tiada apa yang menarik.

Dulu-dulu waktu suka pendam-pendam rasa, banyak la yang nak di tulis dalam ni.
Tetapi, dengan perubahan cara pemikiran gua yang lebih terbuka gua fikir, kurang yang menarik untuk di tulis.

Semua benda ada pro dan contra betul?
Tak semua akan puas hati dengan apa yang lu orang buat..

Contohnya,
Kalau orang taknak pakai tudung, takkan lu orang nak paksa kan..
Semua terletak pada diri sendiri, bukan atas paksaan atas orang lain.

Walaupun lu orang tau benda tu membawa kepada seksaan (tak pakai tudung tu la..),
Kalau lu orang dah selesa, suka, rasa tudung tu hanya untuk di pakai ketika berkerja, ke kelas atau aktiviti formal, lu orang go on la.

Pasal lu orang dalam zon selesa itu dan cuba tidak keluar dari zon tersebut.
Semua terpulang la kat lu orang.

Sama jugak hisap rokok.
Kerana itu semua tabiat yang biasa dan kita tidak cuba untuk luaskan zon selesa itu untuk kebaikan diri sendiri.


* Apesal tudung jugak jadi kes ni.. Macam takda benda lain nak dikaitkan.. Haha.

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*