Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

15112009

Budak-budak opis gua hari ni ajak gua pergi mandi manda ala sunway lagoon kat Starhill esok..
Atas tiket Shimano seramai 16 tiket percuma.
Dan gua yang notis letak jawatannya berakhir pada 15/11 ni akan menggunakan peluang ini sebaiknya sebelum berambuih.

Plan pagi-pagi dah gerak takut sunburn..
Padahal gua belum tidur lagi mengadap facebook ni..

Petang jam 2, gua dah kena shoot pulak bawak segala perkakas dan kelengkapan mendaftarkan diri di UTM.
Gua pun lupa la esok nak daftar kat mana ni..

Esok la baru gua carik.. Mengantuk giler ni bai..

Ciao.
Salam..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*