Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Jay Bee..

Malam kelmarin jalan-jalan dengan Duke n Wanjard..
Membawa wanjard  berjalan-jalan sekitar JB..
Die kan budak peyrok yang travel pergi JB.
So, dengan penuh kehormatannya, kami sebagai warga JB sejati membawa beliau berjalan-jalan..

1. Old Town White Coffee, Taman Molek

Tempat lepak biasa gua dengan Duke dan En. Tuntong. Suasana yang santai di kawasan yang agak eksklusif..
Berbicara seperti seorang pro lagaknya. Cewahh..
Duke propose tempat ni la acara AGM tahunan atau bulanan akan dijalankan.
Dan disebabkan waiter hantar ais kosong lembab nak mati, Duke dengan selamba telah membatalkan lamaran itu dengan seriusnya..

2. Tebrau City

Survey tiket wayang yang menarik, tapi takda minggu ni dan akan di extend pada minggu hadapan - 2012!!
Apa yang bermanfaat cuma gua cuma dapat tebus baucer jusco dan timbang berat dan ukur tinggi gua.

Result:
Tinggi = 186 cm
Berat = 65 kg

Yayy!! dah naik 5 kg lagi dan BMI yang ditunjuk pada penanda aras mesin timbang adalah OK!!
Gembira gua makin gemok.

3. Senibong

Sebuah kawasan makanan laut di atas pelantar di atas Selat Tebrau.
Tempat makan yang santai giler.. Menghadap Singapura..
Time makan, siap ada bunkers buat show.
Paling best otai tu bawak lagu Jangan2 st12 tu.. Dengan suara ramli sarip beliau.
Terlayan kepala pulak gua time tu..

4. Restoran Singgah Selalu

Tempat ala-ala hartamas la gitu. Tempat lepak tengok bola..
Sentiasa penuh dengan orang..
Di sinilah tercetusnya idea yang bernas untuk planning tahun depan
Plan DUJAI..
Tunggu...

5. The Zon (Kompleks Zon Bebas Cukai)

Gua tak tahu kenapa kena pergi sini, pasal bagi gua tempat ni langsung tak seswai dengan jiwa gua.
Gua cuma di bawa budak ni untuk lepak area The Zon tu..
Pemandangan tepi laut dia cantik.
Tapi yang tak cantik kaum yang berkeliaran kat situ..
Memang sakit mata la gua tengok..

Cerita best kat sini..:

Masa tengah jalan-jalan area situ la, ada satu cina terbaring mabuk todi agaknya..
Kitorang tengok je sambil berjalan tu..
Then, ada la 2 ekor betina jalan melintasi tempat tu..
Seksi.

Ayat yang gua sempat dengar dari mulut dia
" Kena langgar anai-anai"

Gua fikir dia maksudkan tu cina mabuk todi tadi..
Then, member gua betulkan, dia dengar lebih jelas..
"Jangan langgar anai-anai."
Yang dia maksudkan tu adalah kitorang..

Wey, prostitutes!! High class no lu nak cakap gitu..!
Mulia gila ar korang.. tabik nak mampus la dengan korang semua..
Kepala ho!
Baik berhenti jadi orang la, jadik monyet ke beruk lagi elok kot..!

2 cakaran:

Raje November 15, 2009 at 1:02 AM  

"Dan disebabkan waiter hantar ais kosong lembab nak mati, Duke dengan selamba telah membatalkan lamaran itu dengan seriusnya.." pantek pe evaluate tempat ngn service penghantaran ais kosong..hahahahaha

Waq D. Jai November 15, 2009 at 1:10 AM  

Mestila beb.. ais kosong tu benchmark line ko tau x.. kalau ais kosong pn lembab, xtau la menu laen kan..

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*