Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Takda Tajuk

Salam..

Berakhir sudah minggu terakhir bulan 11 ni..
Ada la jugak yang menarik..

Antaranya Hari Raya Aidiladha..
Sayu beb dengar takbir masa hari khamis malam tu..
Terus cepat-cepat gua berambus dari UTM lepas buka tu walaupun ada lambat juga sampai kat rumah.
Heh.

Aidiladha ni gua sambut dengan sederhana..
Balik kampung (balik hari je), makan dengan banyaknya.
Kumpul ramai-ramai..
Tapi yang paling best sekali nonton Nur Kasih episod last ramai-ramai..
Pergghhh, memang meriah..
Yang tak bestnya, ceritanya pendek, iklannya berjuta..
Hampeh...



Ternganga

Masuk minggu ni cukuplah 2 minggu gua training straight weekdays on my class..
Start minggu ni, dah ada alternate days which 2 or 3 classes je per week.
Memang rileks la..

Presentasi untuk complete kan Modul 1 hari tu pun dapat dijalankan dengan jayanya..
Dapat jugak kontrak Americans tu..
Memang sukses..
Kredit to Eman, Faiz, Ihsan and Kamil.. Ya Haa!!

Apa lagi yang berlaku minggu lepas..

Ha, hari sabtu hangout dengan Encik Amir Dugong, Rafiq Tuntong, dan Hafzan Taff..
Pergi Plaza Pelangi atau lebih dikenali sebagai Kerry's..
Takda apa yang menarik..

On the way keluar dari Shopping complex tu,
Dalam hati gua, macam takda hasil je bagi gua hari ni..
Kami pun menujulah ke tempat parking..

Tup3, betul-betul depan pintu keluar tu..
Lalu seorang gadis, berpakaian putih..
Work attire la..

Perghhh.. Subhanallah..
Memang cun melecun gadis tu..
Dengan pandangan tunduknya ketika berjalan..
Molek..

Selepas gadis tersebut melepasi kami dengan agak payah kerana terkeduan kami tadi menyebabkan kami tidak bergerak dan menyebabkan belon acah terjadi antara kami semua, kami berpandangan sesama sendiri...

Zaini : Uii.. Macam Nur Kasih...
Amir : Lagi baik dari Nur Kasih kot ni.. Serius..
Rafiq: Weh, tu aku punya.. Esok aku datang senyap-senyap..
Afzan: Hahaha..

Zaini: Esok dia dah resign kot.. Hari ni dia last kerja.. Notis period habis hari ni.. Esok dia join kelas aku kot..
Amir: Ko jangan jai, tak pasal-pasal esok ada 2 orang baru masuk kelas ko..

Lepas tu mengarut tah kemana-mana..

Tapi serius..
Terbukak kembali hati gua untuk menerima wanita..
Jika dan hanya jika gadis itu sahaja muncul kembali dalam hidup gua..

Oh~ di manakah kamoo gadis pelangi..~~

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*