Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Menghabiskan masa bersama keluarga

Minggu ni gua menghabiskan masa bersama family gua kat rumah.
Merehatkan minda dan fizikal.

Mak gua tanya semalam tengok tak Nur Kasih tak.
Gua cakap tak sempat tengok.
Mak gua cakap ala... dia bitau minggu depan dah last.
Gua jawap, nanti gua tengok dekat internet je.
Mak gua cakap tengok yang minggu ni punya.
Nanti minggu depan boleh tengok sama-sama.
Heh.

Walaupun hanya perbualan ringkas, tapi berkualiti.

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*