Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Go to the Next Level!

Salam..

Oh! Busy nya gua 3 4 hari ni.. Sampai tak terupdate pun blog gua yang gua sayangi dan cintai ini..

Kenapa gua busy no ni beb. Ha? Ha?

Bukan sebab apa pun..
Pasal gua join satu program untuk dapat kerja kaw-kaw betul-betul haoliao punya kerja.
Program under Iskandar Malaysia.

So, apa yang gua dapat so far?

Gua dapat seorang trainer yang memang superb best giler babas..
Seorang Prof UTM sebagai Mentor. Nama dia Prof. Razali.
Tapi selamba badak dia suruh panggil Raz.
Agak kekok awal-awal..
Tapi gua pun selamba badak dah sekarang panggil Raz.

Then, group member yang selamba badak gak best macam makan ayam goreng.
Ada sorang la yang tak best. Tapi dia dah blah..
Gua terasa semakin best kelas ni.
Wakaka!

Modul dia yang best. Dalam program ni, gua dipaksa bercakap BI full time.
Bukan gua sorang, group member gua pun.
Memang gua suka giler tengok effort masing-masing nak cakap BI tu..
Mendorong gua untuk mencuba jugak bersama-sama dorang.
Pasal gua pun bodoh gak BI. Cakap gagap-gagap macam lagu stacy
Tapi apa yang gua nampak, gua punya BI makin ok dari hari pertama.
Ni baru hari ke empat ni.
Hope, habis program ni, gua dapat develop sepenuhnya skills yang ada.
Gempak ar!

Makan!
Ni paling best sekali..
Sarapan = 2 menu
Minum Pagi = 3 menu
Makan Tengah Hari = 2 lauk, 2 sayur
Minum Petang = 3 menu
Makan Malam = 1 lauk, 1 sayur
Makan Sukahati = Sukahati
Memang gua gemok lepas program ni. Heaven!

Tapi apa yang paling best, gua dah nampak macam mana gua nak corak kerjaya gua lepas ni.
Dengan apa gaya, dengan apa style.. Semua disingkapkan dalam program ni.
Yang gua rasa sangat baik untuk karier development gua.
Ada benda yang gua tak perasan, di perasankan.
So that, gua dapat mengenalpasti bagaimana tubuh dan otak gua patut bergerak.

Doakan gua berjaya dan keputusan gua untuk resign jawatan jurutera tu betul.

Iskandar Malaysia! Ayuh!

2 cakaran:

Raje November 19, 2009 at 10:19 PM  

keputusan anda tepat n kompem bejaye nye..ko pn jd jurutera pe nnt kt iskandar malaysia tu..klu amir iskandar tu len sket aa kn hahhahaha

Waq D. Jai November 21, 2009 at 6:33 PM  

InsyaAllah..
Aku tgh work on Oil & Gas ngn petrochem ni. tgk la rezeki katne..

Amir iskandar tu dah berjaye doh.
beliau seorang penganggur yg berjaya..

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*