Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Salam..

Minggu ni last pergi beraya. Penuh giler jemputan untuk open house. Jauh-jauh pulak tu. Layan.
Tahun ni agak meriah la perayaan hari raya gua. Ada macam-macam member.
Budak-budak sekolah, budak tempat kerja lama, budak tempat kerja current. Memang penuh schedule.
Ada yang tak terlayan, gua mohon maaf..

Satu yang gua perasan bila dah kerja ni. Gua makin kerap menghadap facebook. Why ha?
Nak cakap addicted tak la. Tapi satu hari mesti ada online gak account gua tu.

Apa yang gua boleh cakap, facebook je jadi penghubung dengan kawan-kawan masa gua U dulu.
Even dah tak jumpa, tak hangout sama-sama, but boleh rasa rapat la.

Tak terlintas la gua kalau nak masuk facebook tu pasal nak buat kawan baru ke, carik awekz ke.
Gua nak kekalkan yang ada tu dulu. Keep in touch, tahu perkembangan masing-masing.

Facebook boleh buat tu semua la. Walaupun gua tak suka facebook ni awal-awal dulu pasal yang buat nya budak israel, ada agenda tersendiri kenapa buat laman sosial tu, tapi gua rasa laman sosial macam friendster atau myspace dah tak releven untuk gua buat macam tu. Kalau setakat nak tengok gambar boleh la.

Facebook ni gua suka baca komen-komen dalam gambar. Masing-masing post gambar, then berbalas-balas komen. Tag sana, tag sini. Gua rasa benda tu je kot gua main bila masuk facebook. Benda tu je gua nak update hari-hari.

Pasal benda tu boleh buat gua gelak.
Buat gua terhibur. Balik kerja, duduk bosan-bosan sorang-sorang takda kawan, buat gua tersengih depan laptop gua ni.

Gua tak tau la member-member lain. Tapi kitorang semua makin galak main facebook ni sejak tinggalkan U tempoh hari. Tempoh hari? Ceyy, macam baru semalam je kan gua tinggalkan zaman tu.

Ahaks

2 cakaran:

Raje October 18, 2009 at 3:04 AM  

ko byk bual ngn geng2 jb kot..chewah..ayat2 org jb yg dibuang negri..wakakakaka

Waq D. Jai October 18, 2009 at 1:15 PM  

xjugk. sume2 org kot..tapi byk ngn org jb la.. heh.

Xpe, smpi mase ko akan dipanggil balik ke JB. Hidup la anda dalm buangan dulu.

heh

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*