Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Berjenin seketika

Macam biasa, hari ni aku ke surau menunaikan fardhu maghrib dan isyak..

Selepas selesai solat maghrib dan bacaan yassin dan tahlil, aku duduk tersandar tepi dinding dalam surau tu..

Aku tengok imam duk jeling-jeling, senyum kat aku pulak..

Aku senyum je balik..

"Awak ni nama siapa?"
"Zaini.."
"Oo.. duduk mana?"
"Taman Utama.. depan ni je.."
"Oo.. dekat je la ye.. "
(Sambil tersenyum-senyum)

Aku dah terasa pelik. Hari-hari aku datang, takda pulak imam ni tegur aku ke apa ke..
Hari ni macam mesra je..

Adakah Pak Imam mempunyai seorang anak perempuan dan mahu menjodohkan aku dengan anaknya?
Kuang.. Kuang.. Kuang..


Ceyy, fikir nak cantekk je aku ni. Berangan tak sudah..

3 cakaran:

`narumi October 30, 2009 at 8:51 AM  

heh2... agak santek kalo camtu tuh..
xyah susa2 carik :)

Dayana October 30, 2009 at 10:49 AM  

mungkin jugak tu.. hehe.

Waq D. Jai October 31, 2009 at 1:43 AM  

narumi: tu ler.. buat pening aku je mncarik.. Nur kasih~

dayana: Pak Imam saje pancing tu...

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*