Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

penambahbaikkan

Salam semua pelawat-pelawat blog ku ini..

Di sini aku ingin memaklumkan, bermula daripada
post ini dan seterusnya, aku akan menggunakan bahasa baku sebagai gaya penulisan demi meningkatkan lagi mutu bahasa dalam blog ini. Sebagai manfaat kita bersama..

Sekian berita dari meja pengarang, K17-03, UKK2 UMP

3 cakaran:

Raje March 17, 2008 at 1:32 PM  

Penambahbaikkan tu base baku ke?
ke aku kena base baku jugak kat comment nih?
ok ok sori sori..
segala maaf diminta..saya hanya ingin bertanya..adakah betul dari segi tatabahasa dan tatatertib bahasa melayu digunakan untuk tajuk 'blog' anda itu?
huehuehuee..
jangan bace blog aku..merapu meraban jek

Waq D. Jai March 17, 2008 at 8:42 PM  

haha.. sebenanye bukan bahasa baku yang aku nak tekankan kat sini bena.. tp aku nak gune ayat full, bukan singkat2 cam sms tu.. cukupla sms sebagai perosak bahasa.. saving beb..

dari tatabahasa jepun, aku difahamkan ianya betul.. mengikut istilah dan syarak yang ditetapkan.. heh!

Sabrina March 23, 2008 at 12:19 PM  

bagus bagus waqjai. boleh aku menajamkan lagi bahasa melayu aku ini. hehe.

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*