Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

entri maulidur rasul..

entri aku sebelum ni yang bertajuk 'diriku dalam koma' aku terpaksa delete.. bila aku baca, aku meletakkan diri aku pada tahap jiwang yang agak dewa sebenarnya.. tak tau la si dia sempat baca ke tak.. kalau dia baca ni, dan tanya aku, aku akan terang semua nya.. yang penting aku kena delete skang.. simpan dalam word je.. hari semalam tu mmg dem.. tak tau da aku nk mintak maaf macam mana lagi kat dia yg ajak aku keluar.. aiseh... spoil doh gua... cam emo je.. hampeh!

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*