Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

jeles nye aku...

ape bende yg aku jeles..? adekah disebabkan awek yang aku minat..? atau markah aku lebih rendah dari orang yang tak study..?salah tekaan korang tu.. aku jeles ngn mapei (sejenis orang yang tiada pusar di kepalanya).. kerana sms yang berbunyi:-

"Wui.. Aku kt public bank kt dpan cs ni.. Cube teka aku ngah wat pe? Slh dowh jwpn ko.. Aku nk open acc ntuk cmpny epson precision dowh! Isnin ni aku bergelar technician dowh! Kagum siyot ttbe ade kje.."

Sender:
Mapleyboy
+60127******

Sent:
11:40:25
13-03-2008

(aku copy bulat2 msg mmbr aku ni... maaf kepada yang susah nak bace.. macam la korang xmaen sms..)


aku bace & balas la kt mmbr aku ni.. aku tumpang gembira la gak pasal da lame die ni carik keje.. akhirnya dapat gak.. (msg2 yang selepas msg di atas ni semua da mangarut, aku malas nak copy kat sini..) macam la tak kenal mapei.. jumpa aku & kapet, mengarut bole sampai ke pagi...

mmbr2 ramai da keje, aku? stil belaja kat Universiti Islam Malaysia Pahang ni.. terperuk macam orang ape je.. terkongkong dengan macam2 peraturan, mengharap bantuan kerajaan untuk terus belaja.. bantuan dari orang-orang yang aku sayang.. aku sayang diorang tp aku tak dapat bagi ape2 lagi kat diorang.. aku malu kalau ingat-ingat bende ni..

aku selalu terpiker, bila umur da mningkat dewasa, kita akan mule untuk memikirkan mengenai tanggungjawab dan pilihan. ini akan berlaku. mase zaman persekolahan, aku tak penah terpiker bende2 ni.. bila aku nak habis belaja, nak dapat keje elok2, support keluarga, berkahwin dengan gadis pilihan, dan menyambung zuriat keluarga aku? aku pon tak tau..

korang tau?

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*