Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Waaaaggghhh!!!!!!! Rasa Jerit!!

Warrghhhhh!!!
Gua rasa nak menjerit setelah sekian lama tak mengunjungi blog diri sendiri..
Cisss.. Busy sangat ke gua.. ke poyo je lebih.. atoiyai..!

Tanggal 30 Julai 2010, tamatlah perkhidmatan gua secara rasminya di Kiswire Sdn. Bhd.
Rasa serba salah tinggalkan company tu, tp nekad je jugak..
Setelah mengetahui tak dapat pergi Korea. Boleh ke macam tu?

So, sekarang gua menganggur di rumah sahaja..
Menghabiskan duit gaji dan beras di rumah.. Makan, makan, dan makan..

Oh!! gua semakin gemuk lately.. Adakah itu perkara baik atau buruk?
Gua consider itu baik kerana gua sangat lah kurus pada suatu masa dulu sehingga tiada aweks yang datang mendekat.. waka waka!

Tanggal 08 Ogos 2010 pula, salah seorang kawan sekolah kitorang, Tomok, menamatkan zaman bujang beliau bersama pasangannya, Tika yang juga kawan sekolah kitorang.. Couple sekolah la ni kira..
So sweeeeettt!!! (orang perempuan selalu cakap macam ni, gua pun tak paham mengapa?)

Minggu ni la Padel (member kamcing yang kenal dari tadika lagi) balik JB setelah bertapa lama nak mam dekat Perak sana..
Lepak kat rumah beliau bersama Mapei, Awie, Ajak dan Izraq sampai pukul 430 pagi..
Aduii,.. rindunya.. Dah lama tak lepak macam ni sampai pagi.. Macam time sekolah dulu..

Masing-masing banyak dah berubah dari segi kehidupan masing-masing..
Tapi satu yang tak pernah berubah adalah sifat masing-masing.
Still gila macam dulu kala.. Yang gua harap tak berubah sampai bila-bila..
Member-member yang buatkan kita teringat kisah-kisah zaman sekolah..
Buatkan kita tergelak macam nak rak..

Kalau dulu, kat laman rumah Padel ni, berderet motor..
tapi sekarang masing-masing dah pakai kereta, sampai tak muat dah halaman..
haha..

Masing-masing dah ada bunga..
Mapei, padel, hatta gua pun.. bahagia..
Si awie dah tunang..
Izraq pun tak lama lagi dah nak langsung..
10.10.10. Pilih tarikh nak best..
Plan dah, semua dah siap peram air stokin, telur tembelang, puntung rokok, rendam dalam bubur kacang..
Kompem best tunag atas pengantin.. Caya lah!!

Bulan 9, reunion budak matrix. PIC - Naza
Bulan 12, Kursus kahwin. PIC - Mapei
Bulan 3, melancong Bali. PIC - Ajak

Gua tak sabar!!!
Cepat2!!

2 cakaran:

m U c h ! k August 9, 2010 at 10:53 PM  

bali??? wow. tp aku da pi.hihi
ko menganggur??? aish..ape daa.kot ye pon cr ar keje dulu sebelom quit
ko nk pi kursus kawen..nak gakkkkkkkk tp...hurm.. ni angan2 aku sorg jeee :(

Waq D. Jai August 10, 2010 at 2:21 AM  

eish.. org dah gi xleh.. ni tuk org2 yg xpenah gi je.. auuww..! =p

dah dpt offer keje laen, tp aku xgi.. haha..

kursus kawen tu angan2 ko sorg je ke..xpe, agknye ramai gk yg dtg xde pasangan.. ko usha ler kt situ.. care?

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*