Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

T.W.O.W.E.E.K.S

Ai.. bosan.. bosan.. bosan..
hanpon ada macam takda je ni..
siyol betul gua rasa..
gua rasa nak lempar je ke dinding hanpon gua ni..
nasib baek la gua tak rasa kaya sangat so gua batalkan je la niat tu..

hati gua rasa tak senang je..
buat semua benda salah..
ni tak betul, tu tak betul..
semua gua buat salah la ni..

Tapi tadi balik kerja bapak best..
Gua pecut kereta gua macam nak terberak dah terkeluar dah kepala tahi sikit-sikit.
Syok!!

Balik, gua gorang gitar gua yang bernama anniese tu..
Cantek! Dapat rima-rima baru.. macam boleh layan je buat lagu ni..
Banyak betul lagu gua dapat bikin 2 minggu ni..

Pastu, dapat rima, gua rekod dalam hanpon untuk rujukan akan datang..
Gua bukak la facebook yang boring nak mampus tu pulak..

Gua tengok la aktiviti rakan-rakan..
Gua tertarik dengan satu profle kawan baik gua ni..
Gambar-gambar lama masa dia sekolah..

Sangat sweet ok..
Muka-muka innocent, gelak ketawa, senyum lebar serupa pakcik McD..
Buat gua tersengih sorang-sorang..
Hilang la sikit peratusan bad mood gua hari ni..

Teringat gua zaman sekolah-sekolah dulu..
Haishh..


*Gua ada berita baik nak kongsi.. Tapi tu la.. Papehal gua taknak kasik tau korang dulu.. Nak orang yang penting-penting dalam hidup gua tau dulu.. Tapi, macam tak diendahkan pun.. -sekian

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*