Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Commercialize myself

Dah 2 hari.. Tahap kebosanan gua memuncak duduk kat rumah ni..
Even keluar pun, rasa bosan tu still ada.. Cisnan betul la..
Haha..

Dalam masa 2 hari yang bosan ni.. Ada jugak something yang dapat gua achieve..

I already completed 1 modified song and another new song.
Gua dah bosan giler, gua kembali kepada asas menghilangkan bosan gua yang dulu iaitu membuat lagu..

Tahun lepas, gua sempat siapkan sebuah lagu (sebuah je??!!)
Seterang Bintang..

But for last 2 days, ianya sudah pun siap di modified dan diberi nafas baru.. cewah..
Tak macam poyo pulak gua kan..

Dan ia diberi nama 'Sterang Bintang'. Beserta lagu baru iaitu 'Semalam'

Gua cuma buat lagu yang dapat memuaskan hati gua..
Pedulik hapa korang nak cakap tak sedap ke hapa..
Lagu gua, kang lu orang yang dengar, lu orang la sakit telinga..

Yang penting gua nak mencipta aset gua sendiri. Ye tak Yuna?
Haha

Dan satu lagi lagu In Progress...

'Flower Me with Love'....


**Bila la nak keluar Demo ni geng..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*