Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Adakah saiz mu masih 32? Adakah?!

Oh Chait!~~

Gua cuba.. Cuba lagi.. Jangan biarkan asa itu putus..
Ha.. Boleh pun.. Cun!

Tapi.... Ketat nya....
Argghhhh!! Apahal ni?
Gua rasa terkepit je ni.. Tak besh betul..

Rupanya..

Gua SEMAKIN GEMOK!! Oh~~~

Kebelakangan ni gua sedar dari lena akhirnya..
Seluar gua kebanyakannya gua nak sarong, dah sendat..
Main layan je pakai..
Tanpa memikirkan soal hati dan perasaan kesusahan seluar gua yang terpaksa meregang kerana perut gua..

Ada sekali gua pakai satu seluar ni, jalan-jalan 10 minit je, zip terbukak, 10 minit je, zip terbukak.. Automatic.
Canggih kan seluar gua.. Zip macam hidup. =)
Gerek seehhhhhhhhhh...

Takda maknanya!!
Apa kejadahnya ini semua!!
Canggih pasal perut gua pun makin canggih..!!

Dulu nak sangat gemok, ni dah gemok, membebel lagi..
Raya ni, insyaAllah, kedai-kedai seluar akan mengaut keuntungan berlipat kali ganda..
Pasal gua mesti datang beli seluar baru punya.. Pastikan ada saiz!

Takda saiz, siap lah. Gua kitai-kitai boxer basah gua kat kedai korang..

Untuk sedapkan hati:

1. BMI semakin seimbang dengan ketinggian gua.
2. Lambang kekayaan.
3. Awek suka peluk, budak-budak kecik pun suka peluk.


Tengok-tengok..! Tak pakai boxer pun dah ketat.. Auumm..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*