Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Selamat Menyambut Ramadhan..

Salam.. selamat berpuasa semua..

aku sebenarnya tengah demam ni. sejak rabu malam hari tu.. baru berapa hari masuk kerja kan..
aku pergi chek doktor, dia bagi aku mc satu hari pada hari jumaat.. belum pape, dah mc.
panjang la nampaknya probation period aku ni.

hari khamis aku kerja gak, tapi memang tak larat giler bai.. balik gi klinik, dapat mc.
memang risau aku. takda pape, tiba-tiba batuk-batuk, sakit tekak, badan lemah-lemah..
aku cakap janganlah kena penyakit bukan-bukan tu..
dah la tengah musim sekarang ni..
so, doktor cakap, jangkitan kuman.
Alhamdulillah..

so, jumaat tu aku balik la kampung. umah hostel aku pun takda sesiapa ni.
semua pun balik nak sahur, buka dengan family masing-masing kat kampung.
aku dengan tak laratnya nak bawak motor nak balik, menebalkan muka minta tumpang member sekolah aku dulu hantarkan. nasib baik dia sporting. haha.

1st time dalam hidup aku berpuasa pada hari pertama puasa dalam keadaan demam.

ha.. jangan ingat aku tak puasa pulak. haip!

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*