Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

bersenam baik untuk kesihatan

ilang cool aku semua petang tadi. pasal posting tadi. memalukan betul. balik dari jog tadi ni, aku edit balik. pendekkan la benda yang panjang. dapat posting sekejap pun jadik. lega dah.


balik dari jog tadi, cool dah palotak aku ni. sekejap je. dapat keluar peluh, penat semua, lega dah badan aku ni. huu. aku memang macam ni kot. kalau hot, sekejap dah cool balik. tu pasal orang senang je nak mainkan aku. lantak korang la.


aku lepak cafe kejap tadi. datang mil. dia sampai-sampai kat aku, kata dia "ko ni, da macam perempuan aku tengok dari jauh".. haha. aku gelakkkan aje. mana taknya. rambut dah panjang macam orang hutan, badan kurus, pakai pulak skarf. memang konfius ar orang tengok aku. da macam gadis2 ayu pulak.


sampai rumah, duduk lepak depan rumah. bukan nak pergi mandi. maghrib-maghrib duduk berbual lagi depan rumah cerita itu ini. cerita pasal kuantan digelar hattyai no 2 (pasal maksiat yang banyak). aku pun baru tau. tak namapk tapi rupanya banyak. pasal futsal, pasal budak yang buduh piang. macam-macam.


mega merah lawa giler petang tadi. celah-celah awan. puh..

0 cakaran:

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*