Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

Open House!!!

Salam..

Ha.. Rancak betul open house ye tak bulan ni..
Mana taknya, semua orang beraya..
Nak jugak tunjuk carpet baru, sofa baru, langsir baru, anak baru, orang rumah baru.
haha..

Gua nak cerita sikit.. Selasa lepas gua pergi Open House IRDA..
Kat Persada Johor.
Selisih sekali dengan gua punya penyampaian sijil Keusahawanan Francais.

So, selepas tamat graduation, kitorang di jemput ke Open House IRDA tu la dekat floor bawah.
Gua pun masuk.. Gua semangat beb..
Mesti lah..
Bunga gua kat dalam tengah jadi usher..
Auuwww...

Masuk, masuk..
Ramai betul umat manusia..
Semua macam gah-gah je orangnya..

Gua layan melantak je la..

Bunga gua selalu cakap, awek-awek IRDA ni cun-cun..
Gua cuba la memastikan kebenarannya itu.. tinjau keadaan..

Pap! Ada sorang..!
Mata gua hanya tertuju, tertumpu, sentiasa mencari, pada seorang je awek ni..
Cantik, memang cantik..

Pakai tudung pink..
Tinggi lampai...
Baju kurung warna ungu..
Memang cantik...
Rasa nak rap lagu Altimet - Chantek je..
Lagu sepatu-sepatu tu.

Tengok-tengok balik, eh! itu la dia bunga gua..
Hehe.. Ayu jek weh..
Gua rasa, antara semua awek IRDA, dia lah yang paling cantik, menawan, mempesona..
Tapi serius, memang betul.. budak-budak lain biasa je..
Apa dia cakap tu tak betul la..

Mata gua kalau tak dekat kumpulan main gambus, mesti mata gua kat dia..
Tah la, macam menarik sangat dia time tu..

Sayang tau...~
=P

1 cakaran:

zeratikah zainal October 7, 2010 at 10:01 AM  

ahahaha.. wakjai dh pndai sweet mweet. ;p

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*