Instrumental of Unending Life...

"people pass by in a quick pace"

denyutan jantung

salam semua...

da lama gua tak update blog ni... sory guys.. hari ni gua rasa macam nak tercabut a jantung.. gua tak geti nak rasa jantung gua camna... berat gila nak berdenyut..

few weeks gua tak menconteng dalam ni, ada la beberapa kerat cerita yang gua boleh kongsi-kongsi.. mengenai hidup gua tentunya...

lebih kurang dua minggu lepas, gua tak sangka gua akan terlibat dengan satu program yang gua sendiri tak patut ada kat situ.. tapi gua telah ada di situ... sukan intrafakulti kimia UMP..

orang pelik dengan gua minggu tu, kenapa gua sanggup bangun pagi-pagi pergi ke sukan intrafakulti fakulti lain.. lu orang pun mesti pelik dengan gua masa tu kan...

gua pergi untuk menyokong seseorang.. seseorang yang buat jantung gua tak betul tadi... seseorang yang bermakna bagi gua.. yang gua takda space lagi dalam hati gua untuk letak sesiapa... itu lah dia..

gua bangun pagi tu agak lambat dari dirancang.. gua kelam kabut a mandi.. pergi dengan tergesa-gesa. gua tengok da stat.. aiseh.. apa la gua ni leh lambat plak.. spoil lagi..

sampai-sampai, seseorang itu masih ada di tepi, memerhatikan permainan.. seseorang itu menyambut gua dengan senyuman yang manis pagi itu... senyuman yang kalau gua boleh nikmati setiap hari, gua akan bangun setiap pagi untuk melihat senyuman itu...

tak lama lepas tu, seseorang itu memulakan permainan nya.. agak bergaya seseorang itu pagi itu... gua seorang yang hopeless ni pun rasa semangat tgk... memberi sokongan gua 100%.. bila tangan di dalam tangannya, gua rasa berdebar giler... gua senyap.. die lontar, masuk... gua sangat suka saat bola yang dilontar itu masuk... bila tak masuk, gua rasa kecewa giler... susa gua nak bayangkan perasaan tu... mmg bes... sesuatu yang bermakna untuk gua...

kalau la gua mampu buat sesuatu yang bermakna utk dia seperti apa yang dia lakukan kat gua minggu tu, alangkah baiknya... pernah ke gua buat yang bermakna tu untuk dia? hanya tuhan dan dia saja yang tahu.... sesuatu yang gua tak tau... sekian...

*: welcoming u... :*

Irrashaimase..!!

*: kauntr :*

*: Jntera Carian :*

indie

*: jm :*

*: klndr :*

*: promoposto :*

*: generasiku kritis & kreatif :*

Malaysia Indie Bands & Music Portal

*: trafiking :*

*: fllwrs :*

*: chtrm :*


*: sosial ntwrks :*

*: soul society :*